Tagging, by Cik Rubi




1) Nama Anda?

~ Muhammad Farhan B Mohd Yusof (Terpuji & Ceria)

2) Gelaran?
~ Hmm start dari rumah sampai sini: Mamat, Farhan, Lefty, Pierrot, Gyan, Faer, Pa'an, Pak Cik, Datuk Bandar.

3) Tarikh Lahir
~24-Jun-1988 (Anak Naga heheheh)

10) Keburukkan anda?
~ suka membuang duit lebih kerap dari membuang masa~
~ suka orang yang tak suka kite
~ benci buat kerja orang dewasa

11) Orang Kesayangan Anda?
~ Hmm... nak tulis tapi kena mintak surat pelepasan dari dia dulu... tapi memula mestila PAMA kan? Kan? Kan?

12) Orang Kebencian Anda?
~ Terlalu ramai.

13) Apakah Yang Paling Bermakna Bagi Anda?
~ Dapat siapkan 5 tiang agama
~ Dapat siapkan assignment 5 minit seblom waktu hantar
~ Tau guna photoshop
~ Tau guna Ubuntu
~ Dapat mak bapak ahaks~

14) Adakah Anda Berpolitik?
~ Hanya bila ada orang nak merebut saya, ahaks lagi~

15) Impian Anda Suatu Hari Nanti?
~ Kalo x kawin: Nak jadi jutawan single (Millionaire Bachelor)
~ Kalo kawin: Hmmm tak pikir lak...nak jadik bapak yang berjaya mendapat anak kot?

29) TAG rakan rakan anda:
~ emma amme
~ aida
~ kak put
~ marina sarden
~ bell
~ moonsyi
~ bangla
~ dila o
~ rubi
~ nedy
~ kak dot
~ kak nazi
~ Korang lalu je blog aku dah diwajibkan keatas korang HAHAHAHAH~!

4 text messages:

eM. said...

sentap lah pasal tiang agama tuh...
tanpa tiang robohlah agama..
amin.

Faer/Farhan/Unown F/Gyan said...

alhamdulillahsyukurnikmats~

saya aida said...

apsal putri ade KAK?
aku xde KAK?
sbb aku muda mcm ko ye??
ekekeke
=P

R U B I said...

amboi kak aida.. perlu ker begitu ?
kah3
hoit.. jgn banyak benci ramai sangat orang weyh.. tiada benci-mbenci dalam agama.. huehehe..

lagi satu buang word verification SENGAL nih! aku x suke!!!

twatter

follow.me.k, i'll follow u later =)

wat.u.missed

chocolates...

BLOGGER TIPS BlogMalaysia.com