PETANDINGAN KAD RAYA 3002!

ANDA MAHUKAN DUIT RAYA?
HANDAL BUAT KAD RAYA? TAHU BUAT KAD RAYA?


Logo Official Pertandingan Kad Raya 3002

Salam ramadhan~ Sempena raya yang akan tiba, aku nak buat mini-contest. Caranya senang jer, buat kad raya, pastu post kad blog korang~ Kalo korang nak notify yang kad raya korang tu masuk contest, bagitau dlm comment keh~ Entry-entry yang paling kreatif/lawak/lawa/cun/meletop/witty akan memenangi:
  • Hadiah No.1: Duit Raya
  • Haidah No.2: Duit Raya
  • Hadiah No.3: Duit Raya gak
*Ooops lupa nak cakap, tiada had penyertaan, setiap kad mestilah ada logo blogger yang aku letak dalam post nih~ Camana korang nak mod, sukahati korang, asalkan ada & jelas. Selamat Mencuba & Selamat Hari Raya!




Tarikh tutup: Raya ke-10

Tarikh naik notis: 17-09-08
Tarikh turun notis: Raya ke-10

6 text messages:

eM. said...

babe..konfem ke dpt prize duit raya tuh..?. i mean if izzit tiny-weeny syilling,dun want. if the cold hard cash..of course we all want..

banyak duit kau..!!
wendy's pun tak lepas lagik ..

moonsyi said...

sungguh ISO ade tarikh naik turun notis..

Fær/Farhan/Unown F/Gyan said...

Sumpah ader~ X cayer join r~ Aku siap post gambo ak bagi hadiah nanti~ hehe

Fær/Farhan/Unown F/Gyan said...

Btw ko ingat aku kedekut sgt ke?

Wendy's? Ko la! Pegi bile aku xleh~

aDyLLa said...

ntah..
ISO..ISO..
siap ade trikh naik n trn notis..
heheheh...

dunkers said...

aku da dpt da duit raye ku yg pertama..hakhak

twatter

follow.me.k, i'll follow u later =)

wat.u.missed

chocolates...

BLOGGER TIPS BlogMalaysia.com