Taggo Banglo~

aku dpt AWARD...heh~
Peraturan untuk
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag menerima award ini ialah:


1)

2) diTAG oleh bangla, seorang pendatang halal yang aku kenal sejak 2008, mempunyai penembak cahaya digital tang selalu digunakan untuk menembak dan menangkap kejadian aneh.

3)sepuluh fakta pasal aku~
~Lelaki
~Suka gadget
~Tak suka bercakap
~Suka membaca buku (pergh~)
~Tak suka masak masakan melayu (so?)
~Suka masak masakan itali (terlatih sejak dulu)
~Suka melukis > kearah manga (terlatih sejak kecik)
~Support industri filem Msia dengan mendownload movie negara lain
~Tak pernah ke Mines Shopping Center walaupun tinggal berhampiran >_<
~Suka belajar benda yang menarik perhatian aku (cam photography, modding, etc)

4) 10 penerima AWARD ini seterusnye dari aku~

5) kepada kawan2 bloggers yg tertera di atas, TAHNIAH n selamat berTAG...heh~

4 text messages:

aidadidu said...

weh paan apsal ko copy yg bangla punye yg part tag org balik tu?
aku sudah bikin laaa

anyway, tlg masakkan italian fud utk aku
hehehehe

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Hehe da xda idea maa~ Italian? No problemo! Hehe~

ameerazman said...

alaaaa :p malas nyeeee nak bertagged ni. hehe

lama tak melawat my blog en? kalau singgah tuh comment ahh entry :P

Atira. said...

wah thanks!

twatter

follow.me.k, i'll follow u later =)

wat.u.missed

chocolates...

BLOGGER TIPS BlogMalaysia.com