Live+blog: korang pernah minum secawan kuning telur dengan ais?


Aku tak pernah. Tapi minum secawan air jagung ada la :3 hehehe~ sodap~

5 text messages:

Mr.Chenta said...

errrkkkk...kita terasa loya (-_-#

wanhairi said...

perlu ke pos gmbr yg mium gak??

adiwarnatasya said...

Erghhhh...
Aku pulak yg rasa loya yerrr...
"Rupa macam air oren la pulak"
Sodap ker?
Tapi kan setahu aku kuning telur nie bagus diminum...nak2 lagi telur ayam kampung lagi bagus...:)

Fær.han/Unown F/Gyan said...

@Mr.Chenta: Ahahaha gi toilet =p

@Wanhairi: Erm perlu =p Baru ada gambaran jelas >_<

@adiwarnatasya: Ahaha lek suda~ Jus Jagung jer bli kat pasar malam ^_^~ Tapi memang bagus tau kuning telur~ Sumber anda betol! Telur ayam kampung mempunyai khasiat lebih tinggi kerana tidak menerima suntikan seperti ayam daging! =p

alynn eyoe said...

euwwww......sdp ke telur tu??

twatter

follow.me.k, i'll follow u later =)

wat.u.missed

chocolates...

BLOGGER TIPS BlogMalaysia.com