Live+blog: Asadi*Croc Family


Huhu x sangka, pejam celik pejam celik, satu family da pakai kasut cam selipar nie =3 kui3. Tekala, aku nyer yang mana?

13 text messages:

aidadidu said...

banyak gils! :D

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Hehehe padahal umah ada 5 orang jer =p

piko said...

kaler biru tua

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Oit ko nie dahla rumet aku! X kenal2 lagi ker croc aku yg mana! >_<

encik BANGLA said...

ko punye yg lane bwh skali, 2nd dr kanan...yg putih capuk2 biru merah tu...

Fær.han/Unown F/Gyan said...

YA BETOOOOOOOOOOL! =p

azman shah said...

rmi yg dah pakai dan aku pnh try pki tp nampak kelakar hehe

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Ahahaha mula2 memangla kelakar, lama2 rasa selesa, sampai g kuliah pown pakai =p

aidadidu said...

btul2 aku setuju. sebab aku pn pakai gi klas tp bkn cmni la hehehehe

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Kui3 ekh ko x kena tahan ngan pak gad fsktm ker? Huhuhu cuak seyh kalo nak lalu sne gne croc >_<

fiiQ said...

bleh kasi 1 :D

aidadidu said...

xde plak kena tahan.
maybe die ingt tu kasut kot.
eh, ko kena tahan ke?

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Hehehe baguslaa.
Erm aku pown blum pernah kena tahan, tapi cuak ar coz slalu nampak dak kena tegur ngan pakgad. So x pnah pakai croc kalo ad kelas kat sne >_<

twatter

follow.me.k, i'll follow u later =)

wat.u.missed

chocolates...

BLOGGER TIPS BlogMalaysia.com