faershoots: Nortek Egos 8 *shortpost*

Salam Sejahtera korang~ Aritu aku ada beli mouse baru kat PC Fair UPM yang kat Dewan Kuliah Putra (3Jan'10-6Jan'10).
So antara banyak-banyak barang yang ada kat sana, aku beli la mouse baru...untuk menggantikan mouse Gigabyte lama aku yang asyik disconnect kalo aku gerakkan USB plug dier. So without further a due...click here! Enjoy~

6 text messages:

Mr.Chenta said...

http://www.photomalaysia.com/forums/showthread.php?s=1ca79658f422ea3c58785f272bd4e8d3&t=110175

jum join wei
ajak dak2 ni
bangla,lehe semua

mesej aku
0126788205

piko said...

sy klik butang 'play',x jadi pa2 pun.....
:P

ipin's cool said...

kunjungan perdana nihh salam kenal sobat..

Fær.han/Unown F/Gyan said...

@chenta: Ok2~ t aku ajak~

@piko: Ala yelaa...gelakla =p

@ipin: Thx!

mohdisa said...

hoho, aku gak tak tukar mouse lagi. nak kena tukar gak ni. hehe

Anonymous said...

[url=http://www.kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/logo.png[/img][/url]

בית מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - שירות חדרים אנו מספקים שירותי אירוח מיוחדים גם ישנו במקום שירות חדרים הכולל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]סעודות רומנטיות[/url] במחירים מיוחדים אשר יוגשו ישירות לחדרכם...

לפרטים נוספים אנא גשו לעמוד המלון - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]

twatter

follow.me.k, i'll follow u later =)

wat.u.missed

chocolates...

BLOGGER TIPS BlogMalaysia.com