So, apa dah jadi lepas raya?

Salam korangs! Amacam raya? Huhu to tell you the truth, harini la baru aku dapat access blogspot aku dengan jayanya. Seminggu sebelum nie, tumblr je yang boleh guna dekat kolej ni. Tah masalah PC aku ker masalah Uspot. Apaper pown, insyallah updates akan datang berduyun-duyun lepas raya ni k. Buat masa nie, aku hanya menyediakan beberapa update daripada photoblog dan tumblr aku. Enjoy =)

From art.CON.flicks:
My Weird Realization (Citer Seram Tiba-Tiba)
Sebuah kisah yang bila difikirkan balik, membuat aku terjaga tengah-tengah malam...berani baca? Tekan!
From faershoots.com:
Malam Anugerah MAViC 2010 (click image below to go to gallery)

Selamat Hari Raya dari Labis (click image below to go to gallery)


THX for stopping by peeps =)

3 text messages:

pjoe said...

wah... aku yg develope & maintain web mavic nih..

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Wah, bannga aku kenal web developer yang berjaya ^_^ Tahniah!

rubi @ cawan merah said...

ni antara beberapa post ko (atau 1st?) yg BM. akhirnya. haha

twatter

follow.me.k, i'll follow u later =)

wat.u.missed

chocolates...

BLOGGER TIPS BlogMalaysia.com