Dah tiba masa untuk saya balik ke kampung halaman...

Banyak ni jer rupenyer aku guna 1 sem...xderla banyak mana pown :p *tidak termasuk bantal* kuikuikui~ Izinkan aku balik dahulu ek. Selamat bercuti ^_^
Pejam celik pejam celik dah tamat semester 1 2010/2010 di UPM buat aku. Kepada rakan yang mengambil BSDP math+fizik yang akan berjuang di medan peperangan sekolah sem depan *kalau korang baca la kan* Goodluck ye. Kepada student lain, see you next sem :)

Banyak jer pengalaman menarik da terjadi sem ni. Ada yang pahit, ada yang manis kencing manis =) Nak tau cerita? Tunggu la post akan datang k. Salam.

2 text messages:

Farahanani Amhazali said...

dowh.. byk tu je makanan ko??

tu sisa2 nama nya..

hahaha

and kotak printer lagik besar dari koleksi pakaian ko??

ko memang lelaki sejati..

muahahaha

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Kikiki~ ok per :p Aku x mkn banyak ok, sebab tu makanan sket jer *wink2*

Hehe pakaian 1 almari kalo lipat leklok, takkan mengalahkan saiz kotak printer ok *cewah, nak gitau pandai lipat baju* :p

Thx puji aku! Yes!

twatter

follow.me.k, i'll follow u later =)

wat.u.missed

chocolates...

BLOGGER TIPS BlogMalaysia.com