Sehari Sekomik #12: Peristiwa Di CI*B


Klik pada imej diatas untuk melihat dalam saiz asal.
Salam and hi again peeps! Korang selalu deposit cek guna mesin deposit cek tak? Kali ni nak cecrita sedikit pasal mesin Deposit Cek di bank yang telah memaksa Faer isi cek secara manual...huhu malas gler nak isi borang =_=;
So bulan lepas, aku pegi ke bank CI*B dekat kawasan kampus aku nie untuk cash in cek Nuffnang aku *wahahahepi*. Bila sampai jer kat bank aku pon pegila kat mesin Deposit Cek.

Bila tekan kat skrin tu, mesin tak respon, so aku pon pegi depan kaunter bagitau pekerja bank tu, so dia pon restartkanla mesin tu.

Pastu hang jugak, dia restart lagi. Bila tengok dekat-dekat mesin tu, baru aku paham kenapa asyik hang ~_~ *sila rujuk rajah diatas, TQ* :D


P/s: Oh bank...napela korang masih gunakan teknologi kuno ni? :|
P/s2: Marilah menonton pementasan TGV betajuk "Peristiwa Di Zoo" pada 24Feb2011, 8.30mlm di Auditorium Kejuruteraan UPM :p *iklan berbayar*

2 text messages:

i M a Z a i M i said...

Haha. maksudnye mesin rosak ke?

Fær.han/Unown F/Gyan said...

erm...lebih kepada: mesin tidak dapat berfungsi dengan elok kerana menggunakan sistem yang dah terlalu uzur :p windows 2000 tuh~

twatter

follow.me.k, i'll follow u later =)

wat.u.missed

chocolates...

BLOGGER TIPS BlogMalaysia.com